miercuri, 3 august 2011

Pur ...


Imi doresc sa fiu din nou copil, sa nu am nicio grija, sa fie totul roz si fara probleme, sa ma uit in oglinda si cand zambesc sa`mi vad dintisorii de lapte cazuti, mi-e dor de vremurile cand alergam prin fata blocului si imi juleam genunchii, mi-e dor de mama care ma saruta pe frunte de noapte buna, mi-e dor de ochii inocenti care-i vedeam zi de zi la gradinita, mi-e dor de nerabdarea cu care asteptam sa cresc, mi-e dor sa fiu mangaiata si alintata de toti, pentru mine intreaga lume se afla si în pietricelele cu puteri magice, si în stropii de ploaie şi în baltoaca în care saream cu pantofii cei noi, mi-e dor de mine, de lucrurile simple ce ma bucurau, de modul cum ma invata mama sa nu judec oamenii dupa cum sunt imbracati, ci mai degraba, dupa sufletul ce-l poti descoperi dincolo de haina ponosita. Dragostea de copil e cea mai pura, asta nu a disparut si nu o sa dispara niciodata la mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu