miercuri, 3 august 2011

Pentru inceput ...

Am creat acest blog pentru a cunoaste mai multi oameni si a-mi face mai multi prieteni. Pentru a fi prieten cuiva, parerea mea este ca trebuie sa cunosti persoana respectiva... Nu incep sa ma descriu, ca nu ma pricep la asta.. incep prin a povesti o parte din viata mea. Oraselul in care am copilarit se numeste Berbesti; este un orasel mic din Judetul Valcea; cam sarac, dar frumos...atat pot spune despre oras pentru ca oamenii il strica si spun asta pentru ca fiind micut, oamenii se cunosc intre ei; diferite si radicale generatii; fiecare om de aici cu conceptii diferite, zvonuri cat mai hilare si neadevarate de la om la om, dar in fine...nu despre asta voiam sa vorbesc. Iubesc cel mai mult pe lumea asta sinceritatea, omenia si iubirea adevarata ( si pot spune ca nu am avut parte de niciuna dintre cele enumerate ... ). Toti prietenii mei m-au lasat balta cand aveam nevoie de un sprijin (si nu material; sa le cer imposibilul sau ceva de genul) doar o vorba buna...asta mi-am dorit intotdeauna de la cineva la care tii cu adevarat, pe care il iubesti ca pe fratele sau sora ta, ceea ce nu s-a intamplat ! Banii ... hmm, acestia au fost dintotdeauna o problema grava in familia mea. Se stie ca fara bani nu poti trai, banii sunt sursa de viata dupa aer, pentru ca si apa trebuie cumparata.
Banii sunt cel mai mare "drog" al societatii, al oamenilor. De aici apar personele parvenite , apar "calcari peste cadavre", apar inselari, apar de ce nu plecarile peste hotare, apare egoismul, ingamfarea, ..... .
Si totusi cu bani poti cumpara o casa, dar nu un camin; cu bani poti cumpara medicamente, dar nu sanatate; cu bani poti cumpara cel mai scump diamant, dar nu o sotie iubitoare si devotata, cu bani poti cumpara oameni , dar nu respect. Si totusi banii sunt atat de importanti.
Puterea banului este atat de mare incat este onorat si cel ce nu merita onoare, incat e vizitat si cel ce nu merita vizitat si e salutat si cel ce nu merita salutul.
Cand ai bani poti sa schimbi hainele care le porti, dar nu poti schimba caracterul, si totusi banii sunt mai importanti.
Barbatii cumpara cadouri frumoase iubitelor dar uita ca cel mai pretios cadou este dragostea, respectul, intelegerea , mangaierea , ... ; cand vine ziua unui prieten te gandesti la un cadou frumos, dar uiti ca cel mai frumos cadou pe care il poti cumpara nu se va compara cu simplul fapt de a-i fi prieten cu adevarat, de a-i fi aproape atunci cand e singur, de a-i reda zambetul pe buze atunci cand e trist , de a-i intinde o mana atunci cand a cazut.
Societatea nu este impartita in oameni prosti si culti, oameni cu bun simt si oameni fara bun simt, ci este impartita mai ales in oameni cu bani si oameni fara bani.
Prostia vietii mele ?! O depresie in 2010, ce a putut sa schimbe tot. In ce consta "tot" la mine? ... 150 de comprimate, o coma de 2 zile si lipsita de ajutor. Dupa ce am prins putere sa inving problemele, sa imi dau seama ca prieteniile din interes, o dezamagire in dragoste si problemele materiale de acasa imi puteau lua viata, am invatat sa ma bucur si pentru cel mai mic gest, cel mai mic lucru, cel mai frumos gand, chiar si un desen animat, un rasarit superb, copiii din fata blocului, indragostitii din parc, fericirea altora iti poate readuce zambetul. Pot obosi cautand un prieten bun, o iubire ca in povesti, daca iti doresti ceva cu adevarat se poate intampla ! De fapt ... fericirea simpla e cea de lunga durata, intensa, fericirea in adevaratul ei sens !

2 comentarii:

  1. Toata aceasta povestioara, este de-a dreptul marcanta. Insa , sincer iti spun ca imi doresc enorm ca in viata ta sa ai parte numa de fericire, iubire , afectiune din partea celor dragi. Sper ca intr-o buna zi sa ajung sa fac din nou parte din "gupul" celor dragi tie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!Ai luat exact ce a trebuit din experientele pe care le-ai avut,la felul cum gandesti sunt sigur ca vei avea parte doar de lucruri bune!

    RăspundețiȘtergere